THE PLATFORM - BÖLÜM 6 | SET İŞÇİLERİ

45 000 Baxış 432K

The Platform'da mevzular devam ediyor. Bir platform yeni projesiyle kasıp kavuracağını düşünüyor. İyi eğlenceler canlar. Seviliyorsunuz.
F\u0026F Club'a Katılmak için: aztos.info/support/ZCU...
→→ABONE OLMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN CANLAR→→
►Instagram: filmlervefi...
☎Contact: filmlervefilimler@gmail.com

►ELEŞTİREL PARODİLER: aztos.info/like/video/bayVn7en1GqumpI.html...
►NEDEN EFSANE SERİSİ: aztos.info/like/video/fZWih6-bl2vXwoI.html...
►NEDEN KESTANE SERİSİ: aztos.info/like/video/p9G0oaqW3Knaz20.html...
►HİLE WEB SERİSİ: aztos.info/like/video/jLfJsMhpuHu61H4.html...

♦♦Filmler ve Filimler kanalında her hafta vizyona girmiş bir yapımın Eleştirel Parodisi yer alır. Bu parodilerin sonunda FİLM(iyi) FİLİM(kötü) anlamına gelen ibareler dile getirilir. Senin beğendiğin yapımı biz beğenmemiş veya tam tersi durumlar oluşabilir. Dünya farklı insanları barındırdığı için güzel bir yerdir.♦♦

▶Filmler ve Filimler (Movies and Moovieez) is a Turkish entertainment platform. We produce movie parodies to make people smile.

Film (Movie) is the grade that we gave to "good" productions. Filim (Mooovie) is the grade that we gave to "bad" productions.

Charlie Chaplin logo means "Movie" and Hitler logo means "Mooovie".

Watch it, like it, share it !

Şərh

  1. BEYAZ CROW
    BEYAZ CROW
    20 saat əvvəl

    Exxen Leyla ile Mecnun u aldım Ben NETFLİX te var zaten

  2. BEYAZ CROW
    BEYAZ CROW
    20 saat əvvəl

    Exxen Leyla ile Mecnun u aldım Ben NETFLİX te var zaten

  3. Sinan Erkol
    Sinan Erkol
    3 gün əvvəl

    Hocam 3 ay oldu.Başa sarıp sarıp izliyoruz.Haftalık yayınlasan yayın gününü iple çekeceğiz o derece.Lütfen sal artık yeni bölümü.

  4. Özge Çetiner
    Özge Çetiner
    5 gün əvvəl

    Hahaha senin bu serini anneme izletmiştim geçen gün yanına gittiğimde. Bugün attığı mesaj: Hani senlen birşey seyrettik blu tv netfilix falan oluyordu adam kimdi o bulamadım :D

  5. Alexandrea Tonks
    Alexandrea Tonks
    6 gün əvvəl

    "ğAş eVi mİ bUraSı yhĞA" çok iyi yaa bu arada Netflix çok iyi koymuş.seri devam edecek mi?

  6. Şahin Oyunda
    Şahin Oyunda
    9 gün əvvəl

    Abi 7 ci de gelecek mi güzel bu

  7. Leyla Köse
    Leyla Köse
    11 gün əvvəl

    Devamı gelsin diyenler +1 yazsın

  8. hilal nur dülger
    hilal nur dülger
    14 gün əvvəl

    Blu TV : yengeç burcu Netflix : oğlak burcu Exxen : koç burcu Gain : başak burcu Amazon : balık burcu

  9. Taylan Kiremitçi
    Taylan Kiremitçi
    21 gün əvvəl

    7. gelsin artıııık

  10. strıder_tr
    strıder_tr
    27 gün əvvəl

    neto 4ever

  11. Kayra
    Kayra
    Ay əvvəl

    Exxen 3 sezon Avrupa maçlarının yayın hakkını aldı kartlar yeniden dağıtılıyor.

  12. ŞERİFE GÖVREK
    ŞERİFE GÖVREK
    Ay əvvəl

    Lütfen nnnn devamını yap lütfen

  13. yunus emre karagöz
    yunus emre karagöz
    Ay əvvəl

    Acun 425 hesap açıp dislike atmış

  14. Ali Burak
    Ali Burak
    Ay əvvəl

    Yeni bölüm nerede?

  15. efe ince
    efe ince
    Ay əvvəl

    gariban blutv

  16. Furkan
    Furkan
    Ay əvvəl

    The platform 7 gelsin

  17. İrem Hakverdioğlu
    İrem Hakverdioğlu
    Ay əvvəl

    Bunu izlemeden önce EXXEN reklamı çıktı..

  18. İslam İslamzade
    İslam İslamzade
    Ay əvvəl

    Devamı nerde?

  19. Barış Erdal
    Barış Erdal
    Ay əvvəl

    Yeni bölüm gelsin!

  20. Mustafa Keleş
    Mustafa Keleş
    Ay əvvəl

    7 gelsin çok kaliteli

  21. Ozi Mozi
    Ozi Mozi
    Ay əvvəl

    Bu seriye devam amaaa

  22. Deniz Derya
    Deniz Derya
    Ay əvvəl

    Devamı gelsin yaaw

  23. Kaan Maden
    Kaan Maden
    Ay əvvəl

    Yeni bölüm gelsin artık

  24. UÇAN PANDA
    UÇAN PANDA
    Ay əvvəl

    yeni bölüm istiyoruz atık lütfen

  25. ZINK Headshot
    ZINK Headshot
    Ay əvvəl

    Devamı gelsin yaa çok iyi

  26. merve tok
    merve tok
    Ay əvvəl

    Abi yenisini de çekk

  27. Alucard
    Alucard
    Ay əvvəl

    başta hızı 2 yapın ve mükemmel gülüşü izleyin, kulaklarınız bayram edecek👍

  28. Sena
    Sena
    Ay əvvəl

    2 ay olacak neredeyde nerfe bölüm yaa

  29. Kamil KAPAN
    Kamil KAPAN
    Ay əvvəl

    Allah çarpsın beyaz diye bağırasım geldi. Gfvhkm.

  30. hıyarsevermisin
    hıyarsevermisin
    Ay əvvəl

    hala 7 gelmedi

  31. Ahmet Söğüt
    Ahmet Söğüt
    Ay əvvəl

    Yeni bölüm ne zaman

  32. Can
    Can
    Ay əvvəl

    abi 1,31 milyon abonen var hayırlı olsun 1,31 1,31 1,31

  33. Furkan KAYA
    Furkan KAYA
    Ay əvvəl

    Blutv favorim skskdndn

  34. Tifficulty
    Tifficulty
    Ay əvvəl

    attack on titan parodisigelsin diyenler kalp atsın sayımızı görelim

  35. Tifficulty
    Tifficulty
    Ay əvvəl

    7. bölümü gelsin diyenler kalp atsın

  36. Murat Vural
    Murat Vural
    Ay əvvəl

    devamı yokmu yaa çok güzeldi...

  37. Merkür retrosu
    Merkür retrosu
    Ay əvvəl

    Ya yenisi ne zaman gelir

  38. su
    su
    Ay əvvəl

    Yalnız hiç bi kuvvet bana exxen aldırmaz diyordum leyla ile mecnun haberini gördüğüm an ilk düşündüğüm üyeliği şimdiden mi alsam oldu.

  39. Ali kağan Yırtıcı
    Ali kağan Yırtıcı
    Ay əvvəl

    7 si gelsin abi (netflix)

    1. Ali kağan Yırtıcı
      Ali kağan Yırtıcı
      Ay əvvəl

      Abi sence hangisi samimi ve kaliteli

  40. Sena
    Sena
    Ay əvvəl

    Yeni bölüm gelsiiiin

  41. Kutay Günal
    Kutay Günal
    Ay əvvəl

    abi cannibal hollocaust eleştirirmisin

    1. Baki UÇAN
      Baki UÇAN
      Ay əvvəl

      Sen yeterki iste

    2. Baki UÇAN
      Baki UÇAN
      Ay əvvəl

      Eleştiririm kardeşim

  42. Mareşerツ
    Mareşerツ
    Ay əvvəl

    Kayserisporr

  43. Swirexx ツマ
    Swirexx ツマ
    Ay əvvəl

    aa tüm bölümler mükemmel yapılan göndermeler tam yerinde platformların kişilikleri tam oturmuş seviyom seni fox ❤️ çok özgün içeriklerin var izlemesi fena sarıyor çok kaliteli herşey

  44. dndndndndnd
    dndndndndnd
    Ay əvvəl

    Şu exxen çok tatlı ya 😅

  45. Darwin
    Darwin
    Ay əvvəl

    artık devamı gelsin

  46. Ben Fero
    Ben Fero
    2 ay əvvəl

    Blu TV sende de Aşk-ı memnu var salma hemen kendini bi dur 😂😂😂😂 exxen leyla ile mecnunu yeniden çekse dahi blu tv ondan kat be kat daha kaliteli platformdur...Net

    1. Ben Fero
      Ben Fero
      Ay əvvəl

      @vahap polat o sana göre bulan buluyor izliyor

    2. vahap polat
      vahap polat
      Ay əvvəl

      blu tvde içerik yok?

  47. •♡BOB♡•
    •♡BOB♡•
    2 ay əvvəl

    Exxen acil beyin geeekiyor

  48. Kaçkın Kurt
    Kaçkın Kurt
    2 ay əvvəl

    Netflix koydu geçti

  49. Never
    Never
    2 ay əvvəl

    Bittiğiz

  50. Never
    Never
    2 ay əvvəl

    hahahaaohoohohoohaoaoaoaooaoao

  51. Kadir Onaran
    Kadir Onaran
    2 ay əvvəl

    En kısa sürede yeni bölümü gelsin aga

  52. Emir Gündoğdu
    Emir Gündoğdu
    2 ay əvvəl

    Abi 7.bolumu atar misin nolur

  53. Yusuf Elieyioğlu
    Yusuf Elieyioğlu
    2 ay əvvəl

    La Doğu Demirkola niye gömdünüz adamın kendine göre mizahı var. Abiler cins hoca videoları falan 50 yıl gider daha. Zzihinsel sorun kaybet akıl sağlığını

  54. Efe Eraydın
    Efe Eraydın
    2 ay əvvəl

    Bein connect niye yoooook

  55. İlyas Can
    İlyas Can
    2 ay əvvəl

    usta bekleye bekleye gözümüz yollarda kaldı nerede bunun yeni bölümü ya şaka bi yana seviliyosun abim

  56. Emirhan YILMAZ
    Emirhan YILMAZ
    2 ay əvvəl

    Netflıxe tebrik ederim zam yaptı diye kaçtınız değdi mi lan? (Ben Kullanmıyorum)

  57. burak yıldırım
    burak yıldırım
    2 ay əvvəl

    Unlost'tan selam hocam

  58. adıbüllü
    adıbüllü
    2 ay əvvəl

    abi mayısın sonuna geldik 7 si gelsin artık :rage:

  59. k a d i r
    k a d i r
    2 ay əvvəl

    devamı gelsiiiiiiiiin çok iyi abi

  60. Belih Emre Canki
    Belih Emre Canki
    2 ay əvvəl

    Gain kızmış

  61. MELEK1905
    MELEK1905
    2 ay əvvəl

    Aş evi...,.....

  62. Savaş Emre Şahin
    Savaş Emre Şahin
    2 ay əvvəl

    Abi lütfen devamı gelsin dizilerden daha çok sarıyor

  63. Müslüman Genç
    Müslüman Genç
    2 ay əvvəl

    Her yükselişin bir inişi vardır

  64. Kemal Aşık
    Kemal Aşık
    2 ay əvvəl

    Yenisi gelsinnnn

  65. Adrien Agreste
    Adrien Agreste
    2 ay əvvəl

    Her şey iyi güzel hoşda bunun the platform filmi ile alakası ne galiba internet platform karı analamında tek soru bu prestiji rahat çözen ben burda kaldım bu arada yalnış yazdım prestige olmaliydi

  66. Mirac Korkut
    Mirac Korkut
    2 ay əvvəl

    Kazık atan gülüşü var lan burda kaç kaç 0:01 x(

  67. Melik Delice
    Melik Delice
    2 ay əvvəl

    7.bölüm pls?

  68. Yasin Güngör
    Yasin Güngör
    2 ay əvvəl

    Abi exxen 1 kelime konustuktan sonra kostumu degistirip netflix olup ondan sonra netflix 1 kelime konustuktan sonra kostumu degistirip bu sekilde mi cekiyosub

  69. TUNIYZ Wild Rift
    TUNIYZ Wild Rift
    2 ay əvvəl

    Naruto 4

  70. Ege Tosun
    Ege Tosun
    2 ay əvvəl

    7 yi ne zaman abiii lüütfennn 77777777

  71. İcLaL
    İcLaL
    2 ay əvvəl

    Yanlız exxen tam hayâl ettiğim gibi olmuş👌

  72. Theador
    Theador
    2 ay əvvəl

    7. Bölüm Türk Anime TV

  73. Rojin Rojin
    Rojin Rojin
    2 ay əvvəl

    YAAĞĞ BLU TV ÇOK TATLIŞŞ!

  74. Ayı ama Çok Sevimli
    Ayı ama Çok Sevimli
    2 ay əvvəl

    Mubi nerde 2 - 3 bölümdür yok?

  75. BlAnk WT
    BlAnk WT
    2 ay əvvəl

    7 istiyoz be adam

  76. mehmet ahad akçalı
    mehmet ahad akçalı
    2 ay əvvəl

    abi lütfen devamını getir gül gül yariliyorumya izlerken

  77. Emre Kandil
    Emre Kandil
    2 ay əvvəl

    Pornhub gelsin

  78. Dr. Chumston’s Arthouse
    Dr. Chumston’s Arthouse
    2 ay əvvəl

    Disney plus ile hbo max neden yok?( Türkiye pazarında olmadıklarını biliyorum ancak Türkiyeye gelmeyi planlıyorlar, azıcık da olsa gösterebilirdin)

    1. İsimsiz Kullanıcı
      İsimsiz Kullanıcı
      2 ay əvvəl

      Hbo 4. ve 5. bölümde vardı.

  79. Davut Yılmaz
    Davut Yılmaz
    2 ay əvvəl

    Beyaazz

  80. Mehmet Özdemir
    Mehmet Özdemir
    2 ay əvvəl

    YaNi mİ??

  81. denizツ
    denizツ
    2 ay əvvəl

    Netflıx cökmez bence

  82. •-• STAR BERRY •-•
    •-• STAR BERRY •-•
    2 ay əvvəl

    Gain nin ne olduğunu ne zaman çıktığını dün gece izlerken düşünüyordum ama daha şimdi iftara dk lar kala daha yeni ve ilk kez reklamını gördüm

  83. Halim Egemen sarıtaş
    Halim Egemen sarıtaş
    2 ay əvvəl

    ABİ DİZİPAL GELSİN +1LEYİN GÖRSÜN

  84. Sultan 4. Murat Han hazretleri
    Sultan 4. Murat Han hazretleri
    2 ay əvvəl

    Gain'i görünce Taha abiyi gerçekten kıza benzetiyorum. Taha abi'nin kız gibi olduğunu telafuz edemiyom ama bir düşünsenize.

  85. Onur Tekin
    Onur Tekin
    2 ay əvvəl

    7. bölüm abi

  86. muhammet kaan kılıç
    muhammet kaan kılıç
    2 ay əvvəl

    Sjsjsjsj

  87. Hüseyin Gazi Akbaş
    Hüseyin Gazi Akbaş
    2 ay əvvəl

    Çok teşekkürler...

  88. Hayali OYUNCU
    Hayali OYUNCU
    2 ay əvvəl

    abi bunun devamı nerde ya

  89. Reha Ekrem Yolalan
    Reha Ekrem Yolalan
    2 ay əvvəl

    3:57 arkadasım konsol almıstır ve ben

  90. Murat Erden
    Murat Erden
    2 ay əvvəl

    Neto ?

  91. EYLÜL KARACA
    EYLÜL KARACA
    2 ay əvvəl

    Abi attack on titan parodi yapar mısın baya meşhur bir anime

  92. Cehdi Efe Çocalak
    Cehdi Efe Çocalak
    2 ay əvvəl

    devamı gelirmii

  93. Nigo_ Wod
    Nigo_ Wod
    2 ay əvvəl

    Reis devamını getir valla seri şeklinde izledim

  94. Alican Kaşıkçı
    Alican Kaşıkçı
    2 ay əvvəl

    Çok iyi gidiyor seri. Steam, Sony PSN falan da buraya gelebilir. Sonuçta onlar da dizi film sektörünün rakibi bi anlamda. Beğenin görsün Fox Bey.

  95. Harley Quinn
    Harley Quinn
    2 ay əvvəl

    10 saat bile olsa izlerim ya aşırı iyi yenisi gelmiyor muu

  96. CRAZY GAMER [TR]
    CRAZY GAMER [TR]
    2 ay əvvəl

    Yeminle dizi gibi izliyorum

  97. ASELSO
    ASELSO
    2 ay əvvəl

    8 9 10 dk yaparmısın bu efsane THE PLATFORM bölümlerini :D

  98. EFE HERE
    EFE HERE
    2 ay əvvəl

    abi lütfen 7 diyi yap eline salık çok güzel olmuş

  99. PMR
    PMR
    2 ay əvvəl

    Netflix bunun için para vermediyse üzülürüm.

  100. bilgehan gülaydın
    bilgehan gülaydın
    2 ay əvvəl

    Abi devamı nerde